Day One - Ashibinaa Outlet Mall、激安之殿堂買買買...

晨咁早起身出發,去到機場大約六點多,PageOne未開無得換雜誌,唯有戇居居上機。唔知係咪因為星期二加上太早,架機唔Full,我地兩個人坐4個位,Hong Kong Airline 的飛機餐只得一個餐肉包,塊餐肉仲要細得可憐 ....

話咁快2個鐘多D就到沖繩,沖繩個機場又真係細得可憐。入境、取行季、安檢,過程順利,一出閘就見到 OTS 員工,先登記,等齊人就出發去取車。OTS 同機場大約15分鐘車程,由於塞車,都搞了成大半個鐘先到。

取車時要先填表俾錢,但就唔駛俾按金,日本人真老實,居然咭都唔駛碌就搞惦。跟手租埋 Pocket Wi-Fi 同買埋 "海洋博公園" 及 "Pineapple Park" 入場卷就,OTS仲有其他門票賣,價錢會比正價平,記得買埋先出發喇。






Check車、簽收,之後OTS員工就會教你用個GPS,GPS可設定國語及英文語音,但個介面就只得日文,不過都係得幾個Option,試多幾次就知係咩啦,無難度。好 .... 完成,沖繩之旅,出發 ~ Go Go Go ~


第一站 Ashibinaa Outlet Mall


有於時間尚早,因此我地無依行程去食"通堂拉麵",直接就去 Outlet。Ashibinaa Outlet Mall 其實就在 OTS 對面,轉個彎就到,泊好車,呆太太就可以去血拼喇 .....

由於星期二,人唔多,都幾好行,地方唔太大,但都叫做有野買。

行到一半肚餓添,由於怕塞車同想爭取時間,我地再次更改行程,唔去食"通堂拉麵"住,改為食 Ashibinaa Outlet Mall 入面間 "豚骨一燈"。食完又行過,差唔多行到天黑,呆太太應承人去 Starbucks 買日本限定聖誕杯,於是就去對面間 Starbucks 睇睇 .... 又真係有得賣喎,買杯有野飲送,但就老鬼土無得外賣,一係堂飲,一係用新買個杯用來裝,係都唔俾個膠杯你。咁唯有死死地氣坐低飲啦,飲飲下天都黑齊,Starbucks 對面又有間Aeon 100yen 店,咁又過去睇睇有咩賣啦.....






我地之後決定先返酒店 Check-in 之後先再去"國際通"。

哩個其實係一個錯誤的決定,因為沖繩生活實在太Hea,鋪頭9點開始執野,10點基本上已經全部關門。我地仲要選擇先食野後行街,食完出來已經無晒人啦條街。

今晚我地去食"守礼石垣牛專門店",呆太太話一般,我覺得都可以,無其他人講到咁好食。食完野仲有個人彈 XXX 唱歌,唔知係咪要俾 Tips 呢? 但我地無俾到囉 ..... 同埋我發現成個沖繩都好鍾意唱周華健首花心囉 ......








正當諗住返酒店之際,俾呆太太發現原來沖繩都有24小時營業的"激安之殿堂"。行完買完都成點幾......返到酒店沖埋涼成3點,聽日仲要早出發去燒玻璃呀 ~ 辛苦死人咩 ......

請留意 : 國際通內係無免費停車位,只得收費停車場,而位處國際通內的停車場收費都非常高,建議不要將車停在國際通。大家可考慮國際通旁的橫街,我地停車的那個停車場,收費係20分鐘100yen,最高收費亦只不過是700yen,算是非常超值 ; 對面亦有個1小時300yen,最高收費800yen。


參考資料
  • Ashibinaa Outlet Mall
    營業時間: 10:00-20:00
    地址: 沖繩縣豐見城市豐崎1-188
    電話: 098-891-6000
    MapCode: 232 544 571

  • 石垣牛とアグーの店守礼平和通り前店
    營業時間: 17:00-0:00
    地址:那覇市牧志2-3-1K2ビル2F
    電話:098-863-3270
    MapCode: ---

  • 國際通附近停車場
    營業時間: ---
    地址:---
    電話:---
    MapCode: 33 157 370


No comments

Powered by Blogger.